Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop of dienst, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retourzending of dienst restitutie te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Elke artikel dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet door onze fout zijn veroorzaakt.
  • Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending of dienst restitutie is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw teruggave verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te laat of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat uw teruggave officieel wordt bijgeschreven.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@zeva.be.

Sale artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@zeva.be en stuur je artikel naar: {physical address}.

Cadeaus

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij je retourzending te weten komen.

Retourzendingen

Als u uw product wilt retourneren, moet u uw product opsturen naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw ingeruilde product u bereikt, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@zeva.be voor vragen over terugbetaling